تفریح وحشتناک دو افغان با بنزین پاشی روی زنان در دامغان | متهمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: در بازرسی بدنی متهمان که هر دو تبعه خارجی بودند، یک قبضه سلاح سرد و کلت کمری قلابی کشف شد و این افراد با هماهنگی قضایی روانه زندان شدند.
تفریح وحشتناک دو افغان با بنزین پاشی روی زنان در دامغان | متهمان دستگیر شدند
کد خبر : ۴۳۸۷۲

دو تبعه افغانستانی که در شهرستان دامغان روی زنان بنزین می‌پاشیدند پس از دستگیری انگیزه خود را از این کار تفریح و سرگرمی عنوان کردند.

سرهنگ غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره بنزین‌پاشی روی بانوان در یکی از خیابان‌های شهرستان دامغان، به دلیل حساسیت موضوع مأموران یگان امداد و کلانتری ۱۱ آزادی شهرستان بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن آغاز کردند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و سرعت عمل مأموران پلیس افزود: در کمتر از ۲ ساعت راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند. در بازرسی بدنی متهمان که هر دو تبعه خارجی بودند، یک قبضه سلاح سرد و کلت کمری قلابی کشف شد و این افراد با هماهنگی قضایی روانه زندان شدند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی انگیزه متهمان از انجام این کار را جهالت و ناآگاهی و هیجانات کاذب و تفریح عنوان کرد و با توصیه به جوانان مبنی بر اینکه مکان‌های عمومی جای تخلیه هیجان نیست، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه ایجاد مزاحمت و ناهنجاری از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر